פרסום באאוטבריין:

קידום כתבה שיווקית באתרי תוכן​

פרסום באאוטבריין (Outbrain) מבוסס על כתבה שיווקית המקודמת באתרי התוכן הגדולים בישראל. כצוות של עיתונאים לשעבר, אנו מנהלים קמפיין פרסום באאוטבריין – מהכתבה ועד קבלת תוצאות מדהימות

צור קשר

פרסום כתבה באאוטבריין

פרסום באאוטבריין (Outbrain) הוא קידום ממומן של כתבות שיווקיות באתרי תוכן מובילים, ומאפשר לכל עסק פרסום כתבה שיווקית  – ללא תלות בעיתון או באתר מסוים, ומבלי להגביל את הפרסום לגוף תקשורת אחד.

בכל כתבה המקודמת באאוטבריין ניתן לשלב תמונות, סרטונים, מפת הגעה, קופון, קישור לאתר או לדף נחיתה ואפילו טופס לידים, לצורך קבלת פניות איכותיות ורציניות מקוראי הכתבה ישירות לתיבת המייל של המפרסם.

לפרסום באאוטבריין יש 5 יתרונות מרכזיים:

  • קידום כתבת מגזין מפורטת שכוללת את כל המידע שמעניין את הגולשים.
  • חשיפה באתרי התוכן הגדולים בישראל: N12, mako, “הארץ”, TheMarker, “כלכליסט” ועוד.
  • זו לא עוד פרסומת או באנר: המודעה נראית ממש כמו קישור לכתבה רגילה באתר.
  • אפשרות לשילוב טופס לידים בסוף הכתבה, בנוסף למספר טלפון, קישור לאתר או לדף נחיתה מתאים.
  • צבירת קהל הקוראים של הכתבה ברשימת רימרקטינג לצורך קמפיין המשך בגוגל או פייסבוק.


כמה עולה לפרסם באאוטבריין?

תקציב הפרסום המינימלי הנדרש לקמפיין אאוטבריין הוא 20 דולר ליום, וכאשר הכתבה טובה ומעניינת, העלות לקליק יכולה להיות זולה משמעותית מהעלות בשיטות פרסום אחרות כמו גוגל או פייסבוק. עם זאת, אנו ממליצים על תקציב פרסום גבוה, כדי להזרים תנועה רבה יותר לכתבה.

התשלום על פרסום באאוטבריין הוא לפי קליק, כך שהתקציב מנוצל כאשר גולשים מקליקים על הכתבה – עד שהוא מגיע למיצוי ומתחדש למחרת. מעבר לעלות תקציב הפרסום, כמובן שיש לקחת בחשבון גם עלות ראשונית של הפקת הכתבה, צילומי עיתונות על פי הצורך, ובנוסף דמי ניהול קמפיין חודשי לסוכנות המנהלת את הקמפיין.


איך נראית מודעה באאוטבריין?

אאוטבריין היא אחת משתי הפלטפורמות הקיימות בארץ לקידום תוכן ופרסום כתבות ברחבי הרשת, על ידי שתילת קישורים לכתבות מומלצות נוספות בסיומה של כל כתבה באתר (מוכרת יותר בשם “כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך”). קידום כתבות תוכן שיווקי באמצעות קמפיין פרסומי באאוטבריין, מאפשר חשיפה בחלק מאתרי התוכן המוכרים לכמויות גדולות של גולשים רלוונטיים – וקבלת לידים מלקוחות פוטנציאליים.

אפשרות חלופית לקידום כתבה שיווקית היא פרסום בטאבולה, מערכת המלצות התוכן הנפוצה בישראל, הכוללת קידום של הכתבה באתר ynet, האחראי לחלק משמעותי מסך הכתבות המקודמות בצורה זו.


פרסום כתבות זו המומחיות שלנו

הקמפיינים שלנו באאוטבריין מנוהלים באופן אישי על ידי העורכת הראשית מלי סנדלר בקר, לשעבר עורכת במוסף שוק ההון ב”כלכליסט” ועורכת באתר “דה מרקר”, בעלת תואר בתקשורת ותואר ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטת תל אביב, וכן בוגרת לימודי פרסום של מקאן אריקסון ישראל.

 

מלי סנדלר בקר, עורכת ראשית


כעיתונאים לשעבר בעיתונות הכלכלית ובעלי ניסיון רב בתחום, הכתבות שאנו כותבים לצורך פרסום באאוטבריין מצטיינות בתוכן מעניין, בהיר, בעל מבנה מדויק וכותרת מושכת. הדבר בא לידי ביטוי בקמפיינים מוצלחים במיוחד של הלקוחות שלנו, לעומת המתחרים – מספר גבוה של הקלקות על הכתבה מדי יום, עלויות נמוכות מאוד לקליק, ולידים איכותיים המתקבלים מהכתבה היישר אל תיבת המייל.  

מתעניינים בפרסום כתבה באאוטבריין?
צרו איתנו קשר.


תהליך הפקת כתבה ופרסום באאוטבריין

  • כתיבת כתבה שיווקית איכותית ברמה עיתונאית.
  • רכישת תמונות ממאגר רשמי או הפניה לצילומי עיתונות מקצועיים שילוו את הכתבה.
  • הזנת הכתבה ואחסון באתר תוכן.
  • ניהול הקמפיין בפועל ופרסום התוכן באתרים הגדולים בישראל – ביניהם mako, “כלכליסט”, “הארץ”, “TheMarker” ועוד. 


עד כה כתבנו כתבות לפרסום ב-Outbrain וניהלנו קמפיינים עבור חברות נדל”ן, השקעות ופיננסים, משרדי עורכי דין, רואי חשבון, סוכנויות ביטוח וחברות פרטיות רבות. בין לקוחותינו ניתן לציין את מכון אברהמסון, המכללה האקדמית רמת גן, קבוצת לוינשטין, קבוצת הורוביץ, חברת הגמל של האוניברסיטה העברית, סובארו, פיאט ואוויס ישראל.

כל הכתבות שאנו מפרסמים באאוטבריין מאוחסנות באתר התוכן Web-Mine.co.il, הנמצא בבעלותנו.    


רקע עיתונאי, תוכן איכותי

לצוות הכותבים שלנו רקע עיתונאי עשיר וניסיון של יותר מ-15 שנים בתחום התוכן, בעיתונות הארצית, ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט מובילים בישראל (“TheMarker“, “כלכליסט”, “גלובס” ועוד).

מליס מספקים שירותי פרסום באאוטבריין ופרסום כתבות בטאבולה, בנוסף לשירותי תוכן בסטנדרט הנחשב ליוצא דופן בעולם הפרסום הישראלי: כתיבה שיווקית, כתיבת תוכן לאתרים, שיווק דיגיטלי, שיווק בפייסבוק, פרסום כתבות לעסק בכל אתרי התוכן והחדשות בישראל, פרסום כתבה שיווקית ועוד. 

 

דוגמאות לפרסום כתבות שלנו:

 

מתעניינים בפרסום כתבה באאוטבריין?
צרו איתנו קשר.

 

הפרויקטים שלנו