- כל עסק יכול לפרסם כתבה שיווקית באתרי התוכן המובילים, וכך להגדיל משמעותית את החשיפה למותג ולהשיג יותר לידים. איך מפרסמים כתבה ואיפה מתחילים? כל המידע כאן >>
- במקום לשכור משרד יחסי ציבור שישלח כתבות לתקשורת שאולי יתפרסמו ואולי לא, יש דרך אחרת, טובה וזולה יותר: פרסום כתבת יח”צ בטאבולה ואאוטבריין יקדם אותה בו זמנית באתרים כמו ynet, “מאקו”, “כלכליסט”, “גלובס”, “וואלה” – ובמאות אתרי תוכן נוספים בישראל
- כל עסק יכול לפרסם כתבה שיווקית שתופיע בו זמנית ב-ynet, “גלובס”, וואלה ומאקו – בלי לשלם לכל אתר בנפרד, ובעלות נמוכה משמעותית. הכירו את טאבולה ואאוטבריין – רשתות פרסום לקידום כתבות בכל אתרי התוכן בישראל
- הכותרת היא המרכיב המרכזי שיגרום לגולש להקליק ולהיחשף לתוכן שלכם או להמשיך הלאה במסע הדיגיטלי שלו. איך עושים את זה? ריכזנו לכם 8 טיפים חשובים
- טאבולה היא מערכת הפרסום הגדולה בישראל לקידום כתבות ותוכן שיווקי, ומהווה מקור מרכזי ליצירת לידים איכותיים עבור עסקים וחברות. איך עושים את זה? כמה זה עולה? שאלות ותשובות נפוצות – בכתבה הבאה
- בעידן שבו ליד ממוקד ואיכותי הוא נכס, אין כמעט בעל עסק שלא יעשה הכל כדי לקבל פרטים איכותיים וממוקדים על עוד לקוח פוטנציאלי. הגולשים, לעומת זאת, יעשו הכל כדי להימנע מלהשאיר פרטים. הנה שלוש עצות שיעזרו לכם לגרום לזה לקרות
- פרסום כתבה בטאבולה דורש היכרות מעמיקה עם הפלטפורמה לקידום תוכן באמצעות האתרים המובילים בעולם. בדקו בארבעה שלבים האם זה מתאים לכם, ואם אתם יכולים לעשות את זה לבד
- יש שלוש אפשרויות עיקריות לפרסם כתבה: שיווק באמצעות תוכן בטאבולה, אאוטבריין או פייסבוק. מה היתרונות והחסרונות של כל שיטה, איך מגיעים לקהל היעד המתאים וכמה זה עולה?
- תוכן לאתר הוא אחד הכלים השיווקיים החשובים ביותר שיש. הוא יכול להזרים גולשים, לקדם את העסק ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש – ולשכנע אנשים לקנות. הכל, כמובן, בתנאי שעושים את זה נכון
- מומלץ להתחיל בתיאור קצר של החברה או העסק, לפרט את תחומי הפעילות, להדגיש יתרונות מרכזיים לעומת המתחרים, קצת עובדות ומספרים ופרטים נוספים על הבעלים. רק אל תגזימו עם החזון
- לקוח טיפוסי שנתקל בחומר פרסומי, אתר אינטרנט, באנר שקפץ לו על המסך או מודעת פייסבוק, הוא במקרה הטוב אדיש, ובמקרה הרע – עוין. הוא רוצה לדעת רק דבר אחד: מה יוצא לו מזה?
- קופירייטינג, או תוכן שיווקי, הוא תחום שדורש הרבה ידע וניסיון בתחום הכתיבה, אך בעיקר בתחום השיווק. קופירייטר צריך לדעת לכתוב – אבל הוא חייב לדעת גם למכור, כדי לגרום לקורא לקלוט את המסר ולהפוך ללקוח
- היזהרו מעודף טקסט ועיצוב מוגזם, הוסיפו רשימת יתרונות ושלבו גם ציטוטים או המלצות של לקוחות. איך לנסח תוכן שיווקי לברושור או לפלייר של עסק, מוצר או שירות, ועל איזה תוכן מומלץ לוותר?
- השלב האחרון בתכנון אתר אינטרנט לפני קופירייטינג, כתיבת תוכן לאתר ויציאה לעיצוב ופיתוח, הוא בדיקה של מילות החיפוש הרלוונטיות לצורך קידום האתר במנועי חיפוש. מדריך מזורז לפיצוח גוגל
- פרסום בפייסבוק מתחיל בניתוח מעמיק של המוצר וקהלי היעד, וכולל טרגוט של הקהל הרלוונטי, קידום תוכן מניע לפעולה ומעקב יומיומי אחר ביצועי הקמפיין. איתנו תגלה איך פרסום מודעה בפייסבוק יכול להזניק גם את העסק שלך
- נכון לינואר 2019, רשומים בפייסבוק יותר מ-2.3 מיליארד משתמשים בעולם, מתוכם 6.6 מיליון בישראל. אז כמה זמן אנחנו מבלים בפייסבוק וכמה לייקים יש לגל גדות?
- בניית אתר אינטרנט חייבת להתחיל בתכנון ובהבניה נכונה של המסרים השיווקיים, ולהמשיך בכתיבה של התוכן המתאים לאתר, כשהעיצוב והפיתוח מגיעים רק בהמשך. רוצה לכתוב תוכן לאתרים שעושה את העבודה? זו הדרך
- פרסום מודעה בפייסבוק שונה מאוד מפרסום מודעה בגוגל, ושניהם שונים מאוד מפרסום כתבות בטאבולה ואאוטבריין. במקרים רבים בהם פרסום בפייסבוק לא יעבוד, כדאי להעדיף דווקא פרסום בגוגל, וכשיש למוצר בשורה אמיתית וקהל גדול – זה המקום לפרסם כתבה באאוטבריין או טאבולה
- אחרי שגיבשת בריף, קונספט ורשימה של מילות חיפוש, זה הזמן להתחיל לשחק בלהיות קופירייטר: השלב בו אפשר להתחיל בתהליך קופירייטינג וכתיבה של תוכן לאתר שלך. כך תעשה את זה נכון
- איך מתכננים תוכן לאתר אינטרנט ולעמוד הראשי, מה זה מסמך בריף, למה צריך להכין רשימה של מילים ומה צריך לעשות כדי שהאתר שלך יהיה טוב יותר מהאתרים המתחרים? כל התשובות במדריך הבא
- רק בפייסבוק אפשר לפרסם שמלות כלה לנשים מאורסות בנות 20 ומעלה, שירותי בניית אתרים רק לאנשי עסקים, או ביטוח מקיף לנהג חדש לבני 18 עד 20, שסביר להניח שהוציאו רישיון נהיגה לאחרונה. כך הפכה פייסבוק לאחת הפלטפורמות החזקות לשיווק באינטרנט
- העבודה על אתר אינטרנט לא מסתיימת בכתיבת תוכן ועיצוב, והבעיות מתחילות לצוץ דווקא אחרי שמסתיים שלב הפיתוח. זה הזמן שבו מגלים כותרות עקומות, פונט שלא היה כלול במחיר, וטקסט בקלינגונית במקום מסך תודה
- לפני שמתחילים בתכנון, קופירייטינג וכתיבת תוכן לאתר, רצוי לבצע בדיקה יסודית של אתרי המתחרים שלך ולהבין מה אפשר לשפר כדי להתעלות עליהם בתוכן ובעיצוב. כאן תלמד איך עושים את זה
- אם צברת 5,000 חברים בפרופיל הפייסבוק האישי שלך, אתה כנראה עסק, ארגון או סלב בהתהוות – וזה הזמן לעבור לדף עסקי. איך ניתן להמיר את הפרופיל האישי לעסקי, ולהפוך את החברים ללייקים?
- ניהול עמוד עסקי בפייסבוק הוא כלי שימושי כמעט לכל עסק שמעוניין בחשיפה נוספת באינטרנט, ובשילוב של פרסום בפייסבוק הוא גם יכול למשוך לקוחות חדשים בקלות. מדריך מקוצר לעסקים ברשת החברתית
- בפרסום כתבה שיווקית, הכותרת היא זו שבדרך כלל תקבע אם הקורא ימשיך להתעניין בשאר התוכן. אם הכותרת שלך משעממת, מתחכמת, לא ברורה, יצירתית מדי או פשוט לא קיימת, היא תכשיל גם את המסר
- אם יש לכם דף עסקי בפייסבוק, בטח שמתם לב לאפשרות החדשה שצצה לכם להגדלת מספר הלייקים בעמוד על ידי פרסום אגרסיבי. הבעיה: האוהדים החדשים הם כנראה ממש לא הקהל שלכם, והמחיר – מופקע
- התשובה: החל מ-10 שקלים ליום או 100 שקלים לתקופת פרסום מוגדרת, לפי קליקים או חשיפות. עלות הפרסום בפייסבוק מתחלקת לתקציב המועבר ישירות לפייסבוק, ולעלות ניהול חודשית אם הקמפיין מנוהל על ידי חברת פרסום חיצונית
- אם זה לא קורה באופן טבעי, גוגל תגרום לזה לקרות: מאתרי האינטרנט התמימים של שנות התשעים, דרך אתרי ספאם עמוסי מילות מפתח ועד לאתרים איכותיים, כך הצליחה גוגל לשדרג לנו את התוכן ברשת. אבל לא לגמרי
- מבין האפשרויות שיש היום לבניית אתר אינטרנט חדש, מרשים וללא השקעה כספית, הדרך הפשוטה ביותר היא כנראה מערכת בלוגר של גוגל. ושלא תתנו למילה “בלוג” לבלבל אתכם: ברגע שהאתר עובר דומיין, אף אחד לא יכול לדעת איך הוא התחיל
- האפשרות להגיע בדיוק לקהל היעד שלך, חשיפה עצומה של עשרות אלפי גולשים בחודש, מעקב ביצועים שוטף, יתרון על פרסום בגוגל ועלות נמוכה – כל אלה הופכים את פייסבוק לפלטפורמת פרסום מדהימה כמעט לכל אחד
- אתה רוצה שהלקוחות שלך יקבלו מידע מלא על העסק או המוצר שלך, אבל לפעמים הם יודעים בדיוק מה הם רוצים, ורק צריכים ליצור קשר. בדיוק בשביל זה המציאו את דף הנחיתה – לפרסום בגוגל או בפייסבוק
- פתחת דף עסקי חדש בפייסבוק? חשוב שתימנע מחמש הטעויות האלו כדי לא לגרום לנזק תדמיתי למותג שלך, להבריח לקוחות פוטנציאליים ואפילו לאבד לקוחות. לקרוא וליישם
- גם בעלי עסקים מצליחים מוצאים את עצמם מבזבזים הון תועפות על הקמת אתרי אינטרנט, קידום כתבות בטאבולה ואאוטבריין ופרסום בפייסבוק שלא מביאים להם אפילו לקוח אחד. למה זה קורה ומה צריך לעשות?
- לתכנן אתר מסודר וברור, להעביר את המסר השיווקי המדויק ולהשתלב בצורה מושלמת עם העיצוב: הנה 5 טיפים לקופירייטינג ולתכנון נכון של אתר אינטרנט, שיעזרו לך למשוך הרבה יותר גולשים ופניות מלקוחות
- אם יש לך דף עסקי בפייסבוק, כדאי שתכיר את האפשרות לתזמן פוסטים מראש. מדובר באופציה פשוטה שיכולה לחסוך זמן, הופכת את ניהול העמוד לקל ונוח – וכל אחד ממנהלי הדף יכול להשתמש בה. איך עושים את זה? בקלות
- דף עסקי בפייסבוק יכול להיות הרבה יותר מ”בוקר טוב חברים” ו”סופ”ש נעים לכולם”. הנה 20 סוגים שונים של פוסטים שאפשר להעלות לדף פייסבוק, וכל עסק יכול להתאים וליישם בקלות
- דף פייסבוק עסקי הוא כבר מזמן חלק ממעטפת השיווק הדיגיטלי של כל משרד עו”ד מצליח. אם עדיין אין לכם דף עסקי או שאתם פשוט לא יודעים איזה תוכן לפרסם בו – הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם להתחיל
- היום, לא מספיק ללחוץ “לייק” לעמוד פייסבוק כדי להתחיל להיחשף לכל התכנים שלו. החשיפה האורגנית של רוב הדפים העסקיים שואפת לאפס, והדרך העיקרית להתגבר על המכשול היא קידום ממומן
- פרסום בפייסבוק הוא דרך יעילה וזולה במיוחד לשיווק של כל עסק או חברה, אבל עם הטיפים למקצוענים שתקרא כאן – ביצועי המודעה שלך יזנקו לשמיים והטלפון לא יפסיק לצלצל. הנה 10 טיפים מדהימים שישדרגו לך את הקמפיין
- באיזה תמונות לא מומלץ להשתמש באינסטגרם, כמה טקסט זה יותר מדי ובאיזה שעות אף אחד לא יראה את הפוסטים שלך? ריכזנו חמש טעויות נפוצות בניהול חשבון אינסטגרם לעסק – לקרוא ולא ליישם
- כמעט לכל עסק יש היום לפחות דף עסקי בפייסבוק. כדי לגרום לשיווק ברשתות החברתיות להצליח, צריך לדעת איך לעבוד נכון, לגרום לכל פוסט להגיע לכמה שיותר אנשים, ובעיקר – לעודד אינטראקציה. הנה 5 טיפים חשובים לניהול מדיה חברתית
- אינסטגרם יכולה לשמש כלי פרסומי מדהים להגדלת מכירות ולחיזוק המותג, וניתן להגיע בעזרתה לקהל עצום של לקוחות פוטנציאליים לכל עסק. הנה כמה טיפים קלים לביצוע, שיעזרו לך להוציא את המקסימום מהרשת החברתית הפופולרית
- איך בונים אתר, פותחים בלוג, מעצבים מודעות יפהפיות, עורכים תמונות ונשארים תמיד מעודכנים בכל מה שקורה, בלי לשלם אפילו שקל על יועץ שיווק, חברה לבניית אתרים או סטודיו לעיצוב גרפי? הנה 10 דרכים לשיווק עסק חדש, כולן לגמרי בחינם
- כמעט לכל בעל עסק יש דף עסקי בפייסבוק, אבל כדאי לשים לב גם לאינסטגרם – רשת חברתית מבוססת תמונות המיועדת רק למכשירים ניידים, חושפת את הפוסטים שלך ל-100% מהעוקבים ומאפשרת לך לפרסם את העסק בחינם
- קופירייטינג מקצועי לאתר האינטרנט, לפוסטים בפייסבוק ואפילו לפליירים, יצליח להסביר לכולם בדיוק מה אתה מוכר ולמה הם חייבים דווקא את המוצר שלך. קופירייטינג – לא רק לקמפיינים גדולים ועתירי תקציב
- מפרסמים באאוטבריין? על מנת למקסם עוד יותר את פעילות השיווק באינטרנט, כדאי להכיר כמה דרכים באמצעותן ניתן לייעל את הקמפיין באאוטבריין ולשלב אותו עם ערוצי פרסום נוספים
- מחפשים דרך חדשה לפרסם את המוצר או השירות שלכם? כתבה המקודמת באמצעות אאוטבריין (Outbrain) תאפשר לכם להגיע לגולשים באתרי התוכן הגדולים
- שמונה דרכים לשדרוג כל כתבה וקמפיין באאוטבריין, מההחלטה על נושא הכתבה ועד ליצירת קמפיין משלים בפייסבוק או בגוגל, כדי להפיק מכל כתיבה מקסימום חשיפה, מעורבות והמרות
- אאוטבריין וטאבולה הן שתי הדרכים העיקריות בישראל לשיווק באמצעות תוכן – כתבות שיווקיות המתפרסמות בכל אתרי התוכן בארץ. הנה 7 טיפים שכדאי להכיר לכתיבת כתבה מוצלחת ולקמפיין אפקטיבי
- אתר אינטרנט, דפי נחיתה, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק – תקציב הפרסום שלך יכול להתפזר לכל כך הרבה מקומות, אבל איפה הכי כדאי להשקיע אותו? הגיע הזמן להכיר את אפשרויות השיווק הכי פופולריות באינטרנט, ולהתחיל לקבל לידים
- אחת הדרכים הכי אפקטיביות לפרסום באינטרנט היא קמפיין פייסבוק. לפני שמתחילים, כדאי להכיר את כל האיסורים והמגבלות על מוצרים ושירותים שלא יקבלו את אישור הרשת החברתית – ולכן לא יעלו לאוויר
- לפרסם בפייסבוק, אינסטגרם או גוגל? ואולי בכלל כדאי לקדם כתבה שיווקית באאוטבריין או טאבולה? אם התבלבלתם משפע האפשרויות לשיווק באינטרנט, קבלו את המדריך שיעשה לכם סדר בבלאגן
- מקימים מותג, חברה או עסק חדש? עוד לפני שמתחילים לבנות לו אתר, לשווק בפייסבוק ואפילו להדפיס כרטיסי ביקור – לפני הכל, צריך למצוא לו שם מתאים. איך עושים את זה? הנה 10 דרכים לבחירת השם המושלם
- למה צריך לבנות אתר לעסק ומתי אפשר להסתפק בדף פייסבוק? איפה להשקיע את תקציב הפרסום באינטרנט – בגוגל, פייסבוק, טאבולה או אאוטבריין? ומה זה רימרקטינג וגוגל אנליטיקס? חמישה טיפים חשובים לשיווק עסק באינטרנט
- איך חושפים את המוצר או השירות שלכם בפני הגולשים של ynet, “וואלה” ו”ישראל היום”? התשובה: פרסום כתבה שיווקית דרך טאבולה – רשת פרסום לקידום כתבות באתרי תוכן
- עורכת הדין השקיעה אלפי שקלים בשיווק שלא הביא לקוחות, יועץ המשכנתאות רצה לפרסם בפייסבוק כי “זה מה שכולם עושים”. מתוך האפשרויות לשיווק באינטרנט, מומלץ לנסות פרסום כתבות באתרי תוכן. בעלי עסקים שניסו את השיטה מספרים איך זה עובד
- לפני הכל, פתחו חשבון אינסטגרם עסקי ולא אישי, וזכרו שהוא חשוב לא פחות מהאתר ועמוד הפייסבוק שלכם. שנית, אל תנסו למכור. נשמע אבסורדי? אבל זה מה שעובד, מבטיחים. שלושה טיפים לשיווק באינסטגרם, שכל עסק צריך להכיר וליישם
- למה כדאי לפרסם בפייסבוק? למי זה מתאים? איך יודעים שהפרסום עובד? ומהי הדרך הכי טובה לעשות את זה? ריכזנו עבורכם את כל השאלות הנפוצות על פרסום בפייסבוק