12 רעיונות לפוסטים בפייסבוק
למשרד עורכי דין
כל משרד עו”ד רוצה לעשות רושם מצוין ומקצועי באינטרנט, במטרה להביא לקוחות חדשים, עובדים טובים לצוות – ולעתים גם לפתוח דלתות לשיתופי פעולה מעניינים או מיזוגים פוטנציאליים.
דף עסקי בפייסבוק הוא כלי מעולה לשיווק דיגיטלי של משרד עורכי דין, כי הוא מאפשר לבחור בדיוק את התוכן שהמשרד מעוניין לחלוק עם הגולשים, להציג את האנשים שמאחורי החליפות, הסיפורים המרתקים, ההצלחות וההווי הייחודי לכל משרד, תוך בחירה קפדנית של קהל היעד שייחשף לתוכן באמצעות קידום ממומן.
אם עושים את זה נכון, ניהול דף פייסבוק למשרד עו”ד בהחלט יכול להגדיל את החשיפה והמודעות למשרד – ועם הזמן גם להרחיב את מעגל הלקוחות. אלא שפוסטים המעדכנים על הטמפרטורה במשרד או כאלה הכתובים בשפה לא מספיק מהודקת, הם חסרי ערך, ועלולים לייצר דווקא את התוצאה ההפוכה.
כאן ריכזנו עבורכם כמה רעיונות לפוסטים מתאימים לדף פייסבוק של משרד עו”ד, שבשילוב עם פרסום בתשלום – יכולים להקפיץ את מעורבות הגולשים ולעורר הרבה עניין בקרב קהל היעד שלכם.
1. סיפורי הצלחה
ניצחתם בתיק גדול? זה המקום לשתף את הבשורה, לספר על המקרה, ההתרגשות, העניין – וכמובן לצטט את הלקוח המרוצה שנהנה מהשירות והמקצועיות שלכם. האוהדים שלכם ישמחו לפרגן ולראות אתכם מצליחים, המתחרים יעריכו, והלקוחות הפוטנציאליים בהחלט יתרשמו. גם פרסום כתבה יכול להיות אפקטיבי במקרה של סיפור הצלחה מרשים במיוחד.
2. כתבות בעיתונות
כתבה מפרגנת או אפילו כזו שהזכירה את שם המשרד בהקשר חיובי, היא תמיד סיבה טובה לפרסום בפייסבוק. זה המקום להחמיא לעצמכם וליהנות מהפירות של עבודתכם. מומלץ לשקול גם פרסום כתבה בטאבולה או באאוטבריין, ולקבל חשיפה בכל אתרי התוכן המובילים בישראל.
3. דרושים
פייסבוק הוא פלטפורמה נהדרת לאיתור מועמדים רלוונטיים לעבודה. פרסום מודעת דרושים למתמחים, עורכי דין או צוות אדמיניסטרטיבי בדף העסקי של המשרד – יביא למעורבות גבוהה, לתיוגים ולשיתופים שיגדילו את המודעות והחשיפה, וגם ירמוז שהמשרד מתרחב, מה שמשקף יציבות וחוסן.
4. הרצאות או כנסים
מישהו מצוות המשרד לוקח חלק בכנס או הרצאה? כדאי להעלות פוסט בנושא לפייסבוק, להזמין את הקהל המתאים להשתתף באירוע, ובהמשך לשתף תמונות וציטוטים נבחרים. זה המקום להתגאות בצוות המשרד שלכם, ולמצב אתכם כמומחים לתחום.
5. הווי משרדי
גם במשרדים עמוסים שעובדים מבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה, מוצאים זמן להתרווח וליהנות מדי פעם. שיתוף של ערבי חברה, מסיבות, טיולים וכדומה לא מפחית מהערך המקצועי של דף הפייסבוק המשרדי, אלא מראה שאתם יודעים גם לשחרר את העניבה כשצריך, ובעיקר יוצר הזדהות. בנוסף, שיתוף ההווי המשרדי מאפשר הצצה למה שמתרחש אצלכם מעבר לעבודה היומיומית, מאפשר ללקוחות להכיר אתכם יותר, למתחרים – לשאוב השראה, ולכל השאר – לרצות לעבוד אצלכם.
6. עדכונים מקצועיים
כחלק מהמקצוע, אתם חייבים להיות בעניינים ולהכיר את כל החידושים בתחום שלכם. כשיש על הפרק עדכון חשוב, מעניין או אקטואלי שעשוי להיות רלוונטי לקהל אליו אתם מכוונים – חשוב שתשתפו, על מנת למתג את המשרד כמקצועי ומעודכן.
7. מכתבי תודה מלקוחות מרוצים
אם קיבלתם מכתב תודה מרגש מלקוח מרוצה, אפשר בהחלט לבחור ממנו ציטוט מעניין ולשתף את הגולשים. פוסט כזה מהווה עדות אותנטית לטיב השרות שאתם מספקים ומגדיל את האמון במשרד.
8. תמונות מהשטח
חותמים על עסקה חשובה? יוצאים לשטח כחלק מתיק גדול? עברתם למשרדים חדשים? צלמו! אפילו סלפי יעבוד כאן – וזו הזדמנות לשתף את הקהל בפייסבוק ביומיום המשרדי ובאופי העבודה שלכם.
9. תקדימים או פסקי דין מסקרנים
יש פסיקה חדשה ומעניינת הקשורה בתחום המומחיות שלכם ואתם חושבים שעוד אנשים ישמחו להתעדכן בנושא? פוסטים מסוג זה יכולים לייצר דיון מעניין בעמוד הפייסבוק שלכם, ולהפוך אתכם למקצוענים שמשתפים לפני כולם וחיים את המקצוע.
10. תיקים ועסקאות שליוויתם
אם טיפלתם בתיק חשוב, מרגש או מעניין במיוחד, שתפו את הגולשים בסיפור, בפרטים המעניינים שמאחורי הקלעים, ובאתגר האישי שלכם. כולם אוהבים סיפורים, והקהל שלכם ישמח לקרוא וגם לפרגן לכם.
11. פרגונים ללקוחות המשרד
גם פרגון של המשרד לאחרים, לא עולה כסף. תפרגנו ללקוחות שלכם, הם יפרגנו לכם בחזרה – וכולם ירוויחו מהעניין.
12. טיפים מקצועיים
אם הקהל שלכם יכול ליהנות ולהרוויח מהידע שצברתם בתחום המומחיות שלכם – פייסבוק הוא המקום לשתף בטיפים מקצועיים שעשויים לעזור ולספק מידע רלוונטי ומועיל. כך תיצרו רושם מקצועי, נדיב ואמין, והגולשים שלכם יזכרו את זה ביום בו יזדקקו לשירות שלכם.