בניית אתר אינטרנט:

מרגע התכנון ועד העלייה לאוויר​

בניית אתר חדש איתנו כוללת ניהול מלא של הפרויקט, תכנון מוקפד, כתיבת תוכן איכותי, עיצוב ופיתוח – בהתאמה מושלמת לקידום בגוגל. כל הסעיפים החשובים בהקמת אתר, שלב אחרי שלב

צור קשר

תהליך בניית אתר אינטרנט

מליס דיגיטל מנהלים פרויקטים לבניית אתרי תדמית מושלמים – מההתחלה ועד הסוף, לצד שירותי תוכן שיווקי ומותאם לקידום בגוגל, ברמה הגבוהה בישראל.

אנו נתכנן עבורך את מבנה האתר והעמוד הראשי, נכתוב את כל התוכן לאתר בהתאמה מדויקת לעסק, למוצר ולקהל היעד שלך, ננהל את הפרויקט מול מעצב ומפתח האתר, ולבסוף נבצע בו את כל התיקונים הנדרשים רגע לפני העלייה לאוויר.

איך בונים אתר במליס דיגיטל?

1. ביצוע ניתוח SWOT (חוזקות, חולשות, איומים והזדמנויות) של העסק, השירות או המוצר, על מנת להבין את המסרים השיווקיים המרכזיים שצריכים להופיע בתוכן ובעיצוב של אתר האינטרנט.

2. הפקת מסמך בריף שיווקי, המתמצת את הנקודות המרכזיות שעלו לגבי העסק או המוצר, ואת המאפיינים העיקריים של קהל היעד. הבריף ישמש בהמשך את הקופירייטר ואת המעצב בתהליך כתיבת התוכן ועיצוב האתר.

3. בחינת אתרי המתחרים שלך לקראת תכנון אתר האינטרנט, כתיבת התוכן והעיצוב, על מנת ליצור אתר אפקטיבי יותר, מרשים יותר ובעל פוטנציאל רב יותר לקידום במנועי חיפוש.

4. גיבוש קונספט כללי למבנה אתר האינטרנט, הכולל את אופן הצגת התוכן באתר וסגנון מועדף מבחינת עיצוב. גיבוש הקונספט נעשה על ידי איתור אתרים מצטיינים בתחומים דומים מרחבי העולם, ועיון במבחר אתרים להשראה מתחומים מגוונים.

5. הכנת רשימה מפורטת של מילות חיפוש רלוונטיות לאתר האינטרנט לצורך קידום במנועי חיפוש, לקראת תחילת קופירייטינג וכתיבת תוכן לאתר האינטרנט. אותן מילות חיפוש ישולבו בקפידה בתפריטי האתר, בכותרות ובתוכן לעמוד הראשי ולעמודים הפנימיים.

6. תכנון האתר, מבנה העמוד הראשי והתפריטים הרצויים בהתאם לקונספט שנבחר.

7. כתיבת תוכן לעמוד הראשי של אתר האינטרנט, כולל פרופיל חברה או פרופיל עסקי, המתבסס על ניתוח ה-SWOT שבוצע ומסמך הבריף השיווקי, בהתאמה למילות החיפוש המבוקשות.

8. העברת האתר לעיצוב. אנו עובדים בשיתוף פעולה עם חברות עיצוב ובניית אתרים מהמובילות בארץ, אך נשמח לעבוד גם עם מעצבים או מפתחים אחרים המועדפים עליכם.

9. השלמת כתיבת התוכן לעמודים הפנימיים של האתר, באופן המותאם לקידום האתר במנועי חיפוש.

10. העברת האתר לפיתוח.

11. הזנת התוכן לאתר.

12. ביצוע עריכה לשונית, תיקוני הגהה ותיקונים טכניים נדרשים. 


נשמח לעמוד לרשותך ולתכנן גם לך אתר אינטרנט בסטנדרט גבוה במיוחד.

הפרויקטים שלנו