פרסום כתבות לביטוח ופיננסים
אחת הדרכים היעילות והמומלצות ביותר היום לשיווק סוכנויות ביטוח ופיננסים ויצירת לידים לביטוח, היא פרסום כתבה מקצועית ומניעה לפעולה המקודמת באתרים כמו כלכליסט, ynet, N12, מאקו, גלובס ועשרות אתרי תוכן מובילים נוספים.
פרסום כתבת תוכן מצליח לייצר לידים הנחשבים לאיכותיים במיוחד, מאחר שהפניות המגיעות מהתוכן המקודם מגיעות מקוראים שקיבלו את כל המידע הנדרש להם, והם מוכנים להתקדם לסגירת עסקה, אם ההצעה מספיק אטרקטיבית.
בזכות רקע עיתונאי רב בעיתונות הכלכלית המובילה בישראל וניסיון משמעותי שצברנו בכתיבת כתבות ליצירת לידים לביטוח ולסוכנויות פיננסים, ביססנו מומחיות בכתיבת תוכן ופרסום כתבות המקודמות בפלטפורמות טאבולה ואאוטבריין – בכל אתרי התוכן הגדולים בארץ.
השיטה שלנו לפרסום ביטוח ופיננסים
- הפקת כתבת מגזין על נושא ספציפי בתחום הביטוח או היעוץ הפיננסי (למשל, עשיית סדר בתיק הביטוחי, תיקון 190, הנחה משמעותית בביטוח ספציפי ועוד). הכתבה כוללת טופס יצירת קשר, דרכו יגיעו הפניות.
- פרסום הכתבה באתרי תוכן מובילים כמו ynet, וואלה, ישראל היום, מאקו ועשרות אתרים נוספים, באמצעות פרסום באאוטבריין או קידום הכתבה בטאבולה.
- במקרים מסוימים, ניתן לשלב גם פרסום בפייסבוק לקהל היעד הרלוונטי לשירות המוצע.
דוגמאות לכתבות שלנו:
המשרד המוביל לכתבות תוכן
אנו אחד ממשרדי התוכן הראשונים והמנוסים בארץ לכתיבת תוכן לדיגיטל, פרסום כתבות שיווקיות בטאבולה, אאוטבריין או פייסבוק, ליצירת לידים לביטוח ופיננסים.
הצוות שלנו מורכב מעיתונאים בעבר ובהווה בעיתונות הכלכלית (“כלכליסט”, “TheMarker”, “גלובס”), כולם בעלי ניסיון של יותר מ-15 שנה וידע רב בנושאים פיננסיים, ביטוח, השקעות, נדל”ן ועוד.
שיטת הפרסום שלנו מייצרת חשיפה חסרת תקדים של הכתבה בכל אתרי התוכן המובילים בארץ, והוכיחה את עצמה פעמים רבות במאות קמפיינים שניהלנו עד כה, ועשרות אלפי לידים שאנו מייצרים ללקוחותינו בכל שנה מפרסום בטאבולה ובאאוטבריין.
שירותי פרסום נוספים לתחום הפיננסי
מלבד פרסום כתבות וניהול קמפיין לידים לביטוח ופיננסים, אנו מספקים שירות מלא לפרסום ודיגיטל: עיצוב גרפי ומיתוג, בניית אתרים, כתיבת תוכן שיווקי וקופירייטינג, תוכן לאתרי אינטרנט ולדפי נחיתה, לידים לעסקים, פרסום בפייסבוק ועוד.
מתעניינים בפרסום כתבה ויצירת לידים
לביטוח או פיננסים?
צרו איתנו קשר >>