קניית לידים? מכירת לידים?

יש לנו שיטה שפשוט עובדת.​

השיטה שלנו ליצירת לידים לעסקים מבוססת על פרסום כתבות בטאבולה ואאוטבריין באתרי התוכן הגדולים בישראל, ומייצרת לידים איכותיים לעסקים במגוון תחומים, מלידים לנדל”ן ועד לידים ללימודים

צור קשר

לידים לעסקים

לידים איכותיים נדרשים לכל עסק או חברה העובדים מול לקוחות, ומבקשים להגביר מכירות באמצעות קבלת כמות גדולה של פניות רלוונטיות, בעיקר בעקבות קמפיינים פרסומיים, דיוור, טלמרקטינג ועוד.

מה זה ליד? ליד לעסק הוא “קצה חוט” – פרטי קשר כמו מספר טלפון או כתובת מייל של לקוח פוטנציאלי, שעשוי להתעניין במוצר או בשירות שאנו מציעים לו. כדי להשיג רשימות מסוג זה, ניתן להיעזר בשירותים לקניית לידים או מכירת לידים, על פי מאפיינים של קהל היעד או לפי תחום, או להריץ קמפיין כמו פרסום בפייסבוק או קידום כתבה שיווקית באתרי תוכן – ולהמתין ליצירת לידים בעקבותיו.


איך משיגים לידים?

הדרך המומלצת להשיג לידים איכותיים היא באמצעות שיווק מבוסס תוכן: קמפיינים המקדמים כתבת תוכן על ידי פרסום באאוטבריין או פרסום כתבה בטאבולה, שיווק בפייסבוק או פרסום מודעות גוגל, הם השיטות העיקריות ליצירת לידים, כמעט בכל נושא אפשרי.


כמה דוגמאות ללידים לעסקים שיצרנו:


השיטה שלנו ליצירת לידים לעסק:

  1. פרסום כתבה באאוטבריין או טאבולה, יחד עם טופס לידים הממוקם בסוף הכתבה ונועד לאסוף פרטי קשר של קוראים שהתעניינו במוצר או בשירות מסוים. 
  2. יצירת קהל לפרסום חוזר מכל קוראי הכתבה (רימרקטינג), ופרסום מודעות בפייסבוק ו/או באנרים בגוגל, המובילים לדף נחיתה לצורך איסוף לידים נוסף.  
  3. שיווק בפייסבוק לקהל בעל מאפיינים דומים לקוראי הכתבה, שעשויים להתעניין בשירות או במוצר המוצע, בסבירות גבוהה יותר מקהל רגיל.


כמה עולה ליד?

עלות ליד משתנה מתחום לתחום, ויכולה לנוע בין שקלים בודדים ועד לאלפי שקלים לליד.

אם, לדוגמא, נפרסם בפייסבוק קופון הנחה או שובר מתנה המחולק לכל דורש, העלות לליד צפויה להיות נמוכה מאוד ולעמוד על כמה שקלים בלבד. מצד שני, אם נפרסם מכונית יוקרה המיועדת לאלפיון העליון, ליד יעלה לפחות כמה מאות שקלים, אם לא יותר.

כדי לדעת מהי העלות הצפויה לליד, אנו מאמינים בהגדרת תקציב פרסום בסיסי במהלך החודש הראשון, חישוב העלות על פי נתוני הקמפיין בסוף החודש, והגדרה מחדש של תקציב הפרסום להמשך התקופה.


כמה דוגמאות לכתבות לידים שפרסמנו:


מומחים לפרסום שמייצר לידים לעסקים

מאז שנת 2012, מליס מתמחים בשירותי תוכן, שיווק ופרסום דיגיטלי באמצעות כתבות באאוטבריין וטאבולה. עד כה עבדנו עם גופים ציבוריים ומשרדי ממשלה, חברות ועסקים רבים – חלקם מהגדולים במשק הישראלי.

עד כה, ייצרנו לידים ללקוחות ממגוון תחומים, בהם טוגדר השקעות המונים, קבוצת לוינשטין, המכללה האקדמית רמת גן, פיאט, סובארו ואוויס ישראל, המכללה לעיצוב של בניין ודיור ורבים נוספים.

מלבד יצירת לידים לעסקים ופרסום כתבות תוכן, אנו מספקים שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, שיווק בפייסבוק וכתיבת תוכן לאתרים.

הפרויקטים שלנו