ניהול קמפיין פייסבוק: מה זה כולל?
חבילת פרסום בפייסבוק מתאימה לכל עסק ולכל קמפיין: קמפיין מקומי או ארצי, לעסקים קטנים ובינוניים בעלי תקציב פרסום נמוך, או לחברות וארגונים גדולים שתקציב הפרסום שלהם גדול יותר.
במקרים רבים ניתן לשלב את הקמפיין בפייסבוק עם פרסום כתבה בטאבולה או אאוטבריין, באמצעות כתבה שיווקית על העסק שתקודם במקביל בכל אחת מהפלטפורמות, ותתפרסם באתרי התוכן הגדולים בישראל, כמו ynet, מאקו, ישראל היום, וואלה, כלכליסט, ספורט 5 ורבים אחרים.
פרסום מודעה בפייסבוק מאפשר חשיפה עצומה לקהל ממוקד של עשרות ומאות אלפי גולשים בחודש – תוך יצירת נוכחות קבועה ברשת החברתית. בעלות זולה יחסית לפלטפורמות פרסום מסורתיות כמו מקומונים או שלטי חוצות, פרסום מודעה בפייסבוק מגיע בדיוק לקהל היעד המתאים, הנקבע במדויק על פי מאפיינים דמוגרפיים כמו מין, גיל ואזור מגורים, ואפילו על פי תחומי עניין מוגדרים.
בדרך כלל, חבילת פרסום בפייסבוק כוללת:
ניתוח מוצר וקהלי יעד:
ניתוח מקיף של העסק, המוצר וקהלי היעד הרלוונטיים, על מנת לגבש את המסרים השיווקיים המדויקים שצריכים להשתקף בקמפיין.
מלבד המסרים, מוגדר גם הפילוח הרצוי של הקהל לצורך כל מודעה.
גיבוש קונספט וקופירייטינג למודעה:
בחירת קונספט הרצוי לפרסום בפייסבוק, בהתאם למטרות וליעדים המבוקשים, וניסוח המודעה המיועדת לפרסום. במהלך תקופת הפרסום, ניתן לבצע שינויים בעיצוב המודעה ובקופירייטינג, לצורך אופטימיזציה של הקמפיין.
הפקה ופרסום כתבה שיווקית:
אם יש מספיק תקציב, מומלץ ליצור כתבת תוכן ולפרסם אותה באופן קבוע לקהל היעד הרצוי. מומלץ לשלב את קידום הכתבה בפייסבוק גם עם פרסום בטאבולה ופרסום באאוטבריין שיחשפו את הכתבה בכל אתרי התוכן המובילים בארץ – וכך לצבור קהל קוראים רלוונטי שניתן לטרגט מחדש בקמפיין בפייסבוק (רימרקטינג).
עיצוב גרפי ורכישת תמונות מאושרות לשימוש:
את פרסום המודעה בפייסבוק ילוו אך ורק תמונות מאושרות לשימוש, ללא סכנת פגיעה בזכויות יוצרים. העדיפות בפרסום היא לשימוש בתמונות מתאימות ואיכותיות שבבעלות הלקוח (אם קיימות), ובמידת הצורך יירכשו לצורך המודעה תמונות ממאגר תמונות מקצועי.
יצירת קמפיין פייסבוק:
העלאת המודעה המבוקשת לפרסום על פי פילוח קהלי היעד שנקבע בראשית הקמפיין.
ניהול קמפיין:
מעקב יומיומי אחר ביצועי המודעה, נתוני החשיפות, ההקלקות והלייקים שצברה לעמוד העסקי. אופטימיזציה שוטפת של קהלי היעד ונוסח המודעה במהלך תקופת הפרסום בפייסבוק, עד להשגת ביצוע מיטבי.
הפקת דו”ח ביצועים חודשי:
בסיום כל חודש יישלח דו”ח ביצועים מפורט של המודעה, הכולל את מספר החשיפות לפרסום במהלך החודש, כמות ההקלקות ומעורבות הגולשים שנצברו בעקבותיו בעמוד העסקי.
עלויות פרסום בפייסבוק, טאבולה ואאוטבריין
אנו מספקים חבילות פרסום בפייסבוק, טאבולה ואאוטבריין, המתאימות לכל עסק או חברה, בכל תקציב – כדי שכל לקוח יקבל דרכנו את המענה הטוב ביותר לצרכיו, הכולל כתיבת תוכן שיווקי ופרסום כתבות באתרי התוכן הגדולים בישראל.