ניסוח סלוגן לעסק חדש או למוצר
סלוגן הוא מסר שיווקי המתאר בקצרה את מהות העסק או המותג, ומופיע בצמוד לשם המותג והלוגו.
סלוגן מלווה מותג במשך שנים רבות, ולכן לא כדאי שיכלול מילות סלנג או ביטויים הצפויים להתיישן. סלוגן טוב אמור להיות קצר, מדויק, ולהכיל מסר שהקהל יצליח לזכור לאורך זמן, ובשפה שתתאים לאסטרטגיה השיווקית.
ניסוח סלוגן כולל ביצוע מחקר שיווקי על העסק וקהל היעד אליו הוא מכוון, גיבוש בריף מסרים, ולבסוף – הצעה של עד 20 אפשרויות שונות לסלוגן המותאם לאופי העסק או המוצר בשפה מדויקת, ברורה וקליטה. בנוסף, קיימת אפשרות לניסוח שם לעסק או שם למוצר.
לצוות מליס ניסיון של יותר מ-15 שנה בפרסום ושיווק, קופירייטינג וניהול תוכן באינטרנט ובדפוס. אנו מספקים שירותי כתיבת תוכן שיווקי, תוכן לאתרים ופרסום בפייסבוק לארגונים, חברות ולקוחות עסקיים בכל הארץ.