שם למותג, עסק או חברה
בחירת שם לחברה, למותג או לעסק היא לא תהליך פשוט. השם יוצר את הרושם הראשוני של הקהל שלך, והוא אמור ללוות את המותג במשך שנים רבות – לכן חשוב להשקיע זמן ומאמץ בחשיבה ובחירה של השם המתאים.
שם טוב למותג או לחברה צריך להיות קליט אך ייחודי, כדי שהקהל יוכל לזכור אותו מבלי להתבלבל עם שמות של חברות או מותגים אחרים, ורצוי שישדר את הערכים והמסרים השיווקיים שעומדים מאחוריו.
בנוסף, בבחירת השם צריך להתחשב בקהל היעד: מותג שמיועד לילדים, למשל, יקבל לרוב שם ילדותי וקל להגייה, ואילו שם לחברת קוסמטיקה יהיה כזה שירמוז על יופי, ניקיון ויוקרה.
שם חיובי, בלעדי וייחודי לעסק או למותג
בבחירת שם למותג או שם לעסק, כדאי לבחור במילים עם קונוטציה חיובית, שינסו להעביר את היתרונות המרכזיים, ולהשתמש בשפה שתעורר את התחושות הנכונות. מותג בעל שם יוקרתי ובשפה גבוהה, לא יתאים למותג עממי יותר, ויבלבל את הלקוחות.
לבסוף, יש לבדוק שהשם שנבחר הוא בלעדי וייחודי, ולא ניתן כבר לעסק או למותג אחר. אם בכוונתך להקים גם אתר אינטרנט עבור העסק או המותג, מומלץ לבדוק שגם הדומיין המתאים פנוי, לצורך הקמת אתר אינטרנט – שהוא השלב הבא לאחר סיום תהליך המיתוג.
מילים הן המומחיות שלנו
מליס היא סוכנות תוכן ודיגיטל, הפועלת מאז שנת 2012. הצוות שלנו מורכב מאנשי תוכן ופרסום, עם יותר מ-15 שנות ניסיון בתחום, אשר במהלכן עבדנו עם מאות עסקים, חברות ומותגים מכל התחומים.
בתהליך בחירת שם למותג או לעסק, אנו מבצעים תחקיר מקיף ויסודי, אשר כולל ניתוח שוק, מתחרים, חוזקות, חולשות ומסרים מרכזיים. בסיום התחקיר, הצוות שלנו מגבש 10 אפשרויות שונות של שמות מתאימים לבחירה למותג או לעסק המבוקש, בעברית או באנגלית – לפי העדפת הלקוח.
בשלב השני, אנו מחדדים את המסרים והכיוונים המועדפים ומייצרים 10 אפשרויות מתאימות נוספות, מתוכן ייבחר בסופו של דבר השם המועדף.
מה עוד תוכל לקבל אצלנו?
בנוסף לבחירת שם למותג, חברה או עסק, אנו מספקים מגוון שירותי תוכן לדפוס ולאינטרנט, ביניהם פרסום כתבות באתרי התוכן הגדולים בישראל, פרסום בטאבולה, פרסום באאוטבריין, כתיבה שיווקית, כתיבת תוכן לאתרים, עריכת תוכן, פרסום בפייסבוק, ניהול דפי פייסבוק וניהול אינסטגרם, קופירייטינג, פרסום כתבה לעסק ועוד.