ניסוח הודעה לעיתונות:

כל טקסט הופך לסיפור חדשותי​

צוות מליס מגיע מרקע עיתונאי בכיר וניסיון רב בתחום יחסי הציבור, ומצטיין בכתיבת הודעות לעיתונות עם כותרת אטרקטיבית וניסוח מדויק לפרסום אפקטיבי בתקשורת

צור קשר

כתיבת הודעה לעיתונות

הודעה לעיתונות היא חלק חשוב מיחסי ציבור באינטרנט, והיא נדרשת לארגונים, חברות ועסקים המעוניינים לפרסם ידיעה מטעמם בכלי התקשורת על אירוע, מוצר חדש או הישג משמעותי.

לפני שליחת הודעה לעיתונות לרשימה ארוכה של כתבים ועורכים, חשוב לזכור שכל עיתונאי מקבל לידיו עשרות הודעות כאלה מדי יום ממשרדי יח”צ המנסים לפרסם כתבות במגוון רחב של אתרי תוכן ועיתונים.

כדי למשוך את תשומת לבו, להקל על עבודתו ולהגדיל את סיכויי הפרסום – הודעה לעיתונות חייבת לפתוח בכותרת מצוינת ולהיות מנוסחת באופן ברור, מעניין ופופולרי. ככל שההודעה לעיתונות שנפיץ תהיה טובה יותר ולא תדרוש מהעיתונאי או העורך להשקיע בה זמן עבודה, כך גובר הסיכוי שהיא תעלה לאוויר ותפורסם באתר או בעיתון.

היתרון שלנו: רקע נרחב בעיתונות, פרסום  ויחסי ציבור

צוות מליס מגיע מרקע עיתונאי וניסיון של שנים רבות באתרים מובילים כמו “כלכליסט”, “TheMarker” ועוד. בזכות היכרותנו הקרובה עם התחום, אנו מצטיינים בכתיבת הודעות לעיתונות שמצליחות לעבור את מחסום הכתב או העורך ובעלות סיכוי גבוה לפרסום, עם כותרת אטרקטיבית וניסוח מדויק שמשיג תוצאות.

במקרים רבים, עסקים מעדיפים שלא לעבוד מול משרד יחסי ציבור, הכרוך בעלות חודשית גבוהה וסיכוי נמוך לתוצאות – ולפרסם כתבת יח”צ באינטרנט באמצעות פרסום בטאבולה או פרסום באאוטבריין. אפשרות זו נחשבת לאפקטיבית וזולה יותר, משום שכך ניתן לפרסם כתבה לעסק במקביל בכל אתרי התוכן הגדולים (ולא רק באתר אחד), ובנוסף לשלב בכתבה טופס יצירת קשר, קישור לאתר או לרכישות אונליין במקרה הצורך.


מה עוד אנחנו עושים?

בנוסף לניסוח הודעות לעיתונות, פרסום כתבות שיווקיות וכתבות תדמית, אנו מספקים ללקוחותינו מגוון שירותי תוכן כגון יחסי ציבור באינטרנט, פרסום בטאבולה, פרסום באאוטבריין, קופירייטינג, כתיבה שיווקית, תוכן לאתרי אינטרנט, ניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם, פרסום בפייסבוק ועוד.

הפרויקטים שלנו