פרסום כתבות

באתרי התוכן הגדולים בישראל

פרסום כתבות בכל אתרי התוכן והחדשות המובילים זו המומחיות שלנו: כתבות ברמה עיתונאית הנכתבות על ידי צוות יוצא “כלכליסט” ו”דה-מרקר”, קידום ממומן באתרי תוכן וחדשות, חשיפה עצומה ולידים איכותיים יותר מכל מקור אחר. השיטה לפרסום כתבות שמייצרת לידים חמים שמוכנים לסגור עסקה

צור קשר

פרסום כתבות בתשלום: איך זה עובד?

פרסום כתבה באתרי תוכן מובילים כמו ynet, מאקו, וואלה, גלובס ורבים אחרים – היא אחת הדרכים העיקריות לייצור לידים איכותיים שגם מוכנים להתקדם לעסקה, ומתבצע בדרך כלל באמצעות קידום הכתבה בטאבולה או באאוטבריין.

אם בעבר מודעת גוגל או פוסט בפייסבוק היו יכולים להספיק ליצירת עניין והשארת פרטים, היום – כשהרשת מוצפת בפרסומות מכל עבר, נדרשת כתיבה חכמה, רחבה ומעמיקה יותר שתספק לקורא תשובות וערך אמיתי, לפני שהוא מחליט להשאיר פרטים ולהתעניין במוצר או השירות שאתם מציעים.

פרסום כתבות באתרים גדולים מתחיל ביצירת כתבת תוכן איכותית שמספקת ערך רב לקוראים, הנכתבת בסגנון עיתונאי ובהתאמה מושלמת לקהל היעד – כזו שתניע את הקורא לפעולה והפנייה שלו תהיה רלוונטית הרבה יותר. כשהכתבה מוכנה ומאוחסנת באתר תוכן, ניתן להתחיל בקמפיין בטאבולה ובאאוטבריין, שיציגו מודעות שייראו כמו כתבות רגילות אך בפועל יובילו לכתבה באתר בו היא מאוחסנת.


באיזה אתרים הכתבה תופיע?

  1. פרסום בטאבולה: החשיפה הגדולה ביותר. קידום תוכן בתשלום באתרים כמו ynet, וואלה כלכליסט, גלובס, רוטר ועוד.
  2. פרסום באאוטבריין: קידום כתבות תוכן באתרים גדולים כמו מאקו, מעריב, ישראל היום – ורבים נוספים.


פרסום כתבה שיווקית בסטנדרט עיתונאי

אנו אחד המשרדים הוותיקים והמנוסים בישראל לפרסום כתבות בטאבולה ואאוטבריין, מאז שנת 2015 – ניסיון מקצועי שניכר היטב בכל כתבה ובכל קמפיין שלנו. הצוות שלנו מורכב מעיתונאיות לשעבר ב”כלכליסט”, “גלובס” ו-TheMarker, והקמפיין מנוהל באופן אישי על ידי העורכת הראשית מלי סנדלר בקר, אשר כיהנה בעבר כעורכת באתר TheMarker ועורכת במוסף “שוק ההון” ב”כלכליסט”.

כשעובדים איתנו, מקבלים כתבה שיווקית איכותית ברמה עיתונאית (ניתן ומומלץ לשלב גם צילומי עיתונות מקצועיים) – המותאמת באופן מושלם ליצירת לידים טובים, בלי קיצורי דרך ועם ניסיון אמיתי מהשטח.

בשנים האחרונות ניהלנו מאות קמפיינים וביצענו פרסום כתבות תוכן כמעט בכל תחום אפשרי – מכתבות נדל”ן ועד לקמפיין לידים לתחום האסתטיקה – ולכן אנו יודעים לכוון את הכתיבה שלנו בדיוק למה שעובד מבחינת מסרים, מבנה הכתבה, תוכן מעניין ושילובים מדויקים של כותרות ותמונות.

מלי סנדלר בקר, עורכת ראשית


כמה עולה לפרסם כתבה?

כדי לפרסם כתבה בטאבולה או באאוטבריין (או גם וגם), יש לקחת בחשבון מספר עלויות:

  1. עלות כתיבת הכתבה. בדרך כלל מדובר בתשלום חד-פעמי עבור הכתבה והאחסון. עלות כתבה תנוע בין 2,500 ל-3,000 שקלים.
  2. צילומים. כל כתבה צריכה להיות מלווה בתמונות אותנטיות ואיכותיות שיופיעו גם במודעות. עלות זו יכולה לנוע בין 1,000 ל-2,000 שקלים.
  3. תקציב הפרסום המשולם לטאבולה ולאאוטבריין עבור הקליקים על המודעות, הכולל את דמי הניהול עבור הגוף המנהל את הקמפיינים. אם עלות קליק היא למשל 2 שקלים ואנו מבקשים להגיע ל-3,000 הקלקות, תקציב הפרסום יעמוד על 6,000 שקלים.


פרסום כתבות ב-Ynet, מאקו, וואלה ועוד

איך מפרסמים כתבה ב-Ynet? או באתר “מאקו”? ב”וואלה”, “כלכליסט” או “גלובס”?
אפשרות אחת היא לפנות ישירות אל העיתון או האתר ולשלם עבור פרסום התוכן באותו אתר בלבד. בדרך כלל מדובר בעלות גבוהה מאוד ביחס לתמורה, משום שהקידום מתמקד רק באתר אחד.

לעומת זאת, כשמפרסמים כתבות בטאבולה ואאוטבריין, המודעות מופיעות במקביל בכל אתרי התוכן המובילים בישראל – ולא רק באתר תוכן אחד. זהו היתרון הגדול של פרסום כתבות בתשלום בשיטה הזו, המאפשר לדלג על מערכת אתר או עיתון מסוים, ולא להיות תלוי בעורך כזה או אחר שיקבע אם לפרסם את הכתבה ובאיזה נוסח. השליטה היא של בעל העסק ושל משרד הפרסום המקדם את הכתבה בטאבולה או אאוטבריין.


אחסון הכתבות באתר תוכן

הכתבות שאנו מקדמים בטאבולה ואאוטבריין מופיעות באתרי התוכן המובילים, והן מאוחסנות באתר התוכן Web-Mine, שהקמנו בשנת 2015 ומכיל מאות כתבות שכתבנו עבור לקוחותינו. כל כתבה משלבת טופס פניות מובנה – כדי שלידים יזרמו ישירות אליכם למייל בזמן אמת.

צפו בכתבות הבולטות שלנו לשנת 2023:


קידום תוכן בתשלום: כתבות שמייצרות לידים איכותיים

מליס דיגיטל הוא משרד פרסום מבוסס תוכן הפועל משנת 2012, עם צוות של עיתונאים בכירים יוצאי העיתונות הכלכלית המובילה, ומתמחה בפרסום כתבות באתרים גדולים ומוכרים בישראל. עד כה הפקנו כתבות עיתונאיות וכתבות שיווקיות לפרסום באאוטבריין וטאבולה עבור שורה ארוכה של חברות ועסקים בישראל:

  • כתבות לידים לתחום השקעות ופיננסים – טוגדר השקעות המונים
  • ניהול קמפיין לידים באאוטבריין וטאבולה לעשרות חברות סטארט-אפ
  • קידום תוכן למכללה האקדמית רמת גן ולקורס תכנות מבית מיסטרביט
  • פרסום כתבות בתשלום בתחום הרכב ליבואני סובארו, אוויס ופיאט
  • קידום כתבות נדל”ן לקבוצת לוינשטין, קבוצת הורוביץ ועוד
  • ניהול קמפיינים מבוססי תוכן לתחום המשכנתאות וליועצי משכנתא
  • פרסום כתבות בטאבולה ובאאוטבריין לרופאים ולמטפלים
  • קידום תוכן ממומן למרפאות שיניים ולרופאי שיניים מומחים
  • כתבות שיווקיות לטיפולי אסתטיקה ולמנתחים פלסטיים


מתעניינים בפרסום כתבה?

צרו קשר ונחזור אליכם עם כל הפרטים.

הפרויקטים שלנו